niedziela, 10 listopada 2013

Wiewiórka Benek - eksperyment konkurs :)

Nazywam się Benek. Jestem wiewiórką, która uwielbia grać w piłkę nożną.
Zostałem stworzony na  konkurs organizowany przez Amigurumipatterns. Możecie zobaczyć mnie wśród wielu innych fantastycznych projektów.
Moja "twórczyni" postanowiła zrobić mnie po miłych słowach zachęty December - autorki bloga Tako-san u której znajdziesz wiele ciekawych artykułów na temat włóczek i amigurumi bardzo przydatnych dla zaczynających swoją przygodę z szydełkowaniem zabawek i Justyny z  My Crochet Privacy ...  u  której można zamówić przecudne i przesłodkie zaprojektowane i  wykonane przez nią szydełkowe zabawki.
Dziewczyny DZIĘKUJĘ WAM BARDZO bo inaczej  ona nie uwierzyłaby w swoje możliwości i nie zaistniałbym w szydełkowym świecie zabawek.
Tuż po całkowitym pozszywaniu mnie w całość wziąłem udział w sesji zdjęciowej zorganizowanej przez szwagierkę mojej "twórczyni".  A oto efekty tej przygody:

To zostało wysłane na konkurs.


Tak wygląda mój pyszczek:


Tutaj bawię się z piłką w chowanego.


Tak wygląda moja piłka...
 

...a tak wyglądałem ja jak mnie dopadała piłka...


...ale szybko się pozbierałem i byłem gotowy do gry.


Od autora: December, Justyna dziękuję Wam za to, że zaglądacie tutaj czasami i czytacie moje wypociny, oraz że pozostawiacie komentarze. Moniko tobie również dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest Twój Benek, ciesze się, ze się zdecydowałaś wziąć udział w konkursie :) Pokarzmy, że w Polsce też szydełkujemy z wielką pasją! Życzę powodzenia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI. Tobie również życzę powodzenia w konkursie.

      Usuń
  2. O rany, Benek, jesteś boski! Twoja wesoła mina wywołuje uśmiech, a gra w piłkę powala :D Szkoda tylko, że nie będę miała okazji poznać wiewióra osobiście ;)

    Dziękuję za linki i ciepłe słowa. Masz talent i bardzo dobrze szydełkujesz, dlatego nie przestawaj! Trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować. A co do wygranej to jestem realistką i wiem, że mam małe szanse ale dzięki za trzymanie kciuków.

      Usuń
    2. Szanse są zawsze, a ważniejsze czasem od wygranej jest pokazanie się, więcej osób zacznie wchodzić na bloga i doceniać to, co robisz :) No i to jest też doskonała okazja do pooglądania innych ami, a nawet do wypróbowania nowego wzoru.

      Usuń
  3. Raju jaki słodziak!!!!!!!!! Świetnie Ci te maskoty wychodzą. Ja osobiście nigdy nie kupowałam schematów i projektów. Ale nieraz miałam chęć. Cieszę się, że di Ciebie trafiłam ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Benek wygląda super ;) Mam nadzieję, że dzięki udziałowi w konkursie nabierzesz pewności siebie i że będzie to super przygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pięknie wyszedł Ci Benek, masz talent! :)
    Zapraszam na konkurs trwający właśnie u mnie na blogu, ciekawa nagroda do wygrania www.caathleen.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Benek jest fantastyczny ☺ Gratuluje pomysłu. Trzymam kciuki za powodzenie w konkursie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.