poniedziałek, 3 lutego 2014

Zdjęcie grupowe

Chciałabym się wam pochwalić czymś nowym ale niestety ostatnio  nic nowego nie zrobiłam.
W moim życiu trochę się „namieszało” i nie mam czasu ani ochoty na szydełkowanie. 
Coby mój blog nie wiał pustkami i administracja nie pomyślała sobie, że właścicielka umarła i co gorsza nie postanowiła go usunąć pogrzebałam trochę  na kompie i  znalazłam zdjęcie zbiorcze moich zabawek. 


Laleczki kokeshi zostały zrobione na podstawie wzoru znalezionego tutaj . Mały misio z butelką i smoczkiem jest wariacją na temat wzoru znajdującego się tutaj (gdyby ktoś chciał wzór na czapusię to piszcie na maila). Niestety do myszki nie mam linka do wzoru a nawet wzoru nie posiadam znalazłam ją kiedyś na necie usiadłam przy kompie zrobiłam i zapomniałam o niej. Nawet wtedy nie pomyślałam żeby dodać sobie wzór do ulubionych. Mam nadzieję, że autor wzoru mi wybaczy tak haniebny czyn :).  Króliczka została zrobiona na podstawie wzoru Sandry Droppelmann znajdziecie go tutaj, o misiu Felku pisałam  tu a mała wersja "Felka" wzór znajdziecie na tej stronie
Choć i tak  hulają tu tylko stare posty to przywiewa tu nowych zaglądających co mnie cieszy. Szkoda tylko, że  nikt z nowych odwiedzających nie zostawia śladu po sobie w postaci komentarza. No cóż taka karma.
Pozdrawiam serdecznie stałych bywalców i witam serdecznie nowych obserwatorów.
Do zobaczenia

14 komentarzy:

  1. Ale super grupka! mam słabość do takich zbiorowych zdjęć i żałuję, ze ja często nie mam szansy takiej fotki ku potomności zrobić ;)
    Fajnie, że dajesz linki do wzorów, z których korzystasz :) Zauważyłam z przykrością, że to bardzo rzadkie ostatnimi czasy :( Osoby często nawet nie przyznają się, że się zainspirowali jakimś projektem, ale cóż...
    Ja staram się odwiedzać Twojego bloga w miarę na bieżąco, pozdrawiam i życzę aby życiowe zamieszanie ustabilizowało się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne Kokeshi wpadła mi w oko. w przyszłości muszę sobie taka wyszydełkować :D Dzięki, że podzieliłaś się wzorami :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie ma za co, lubię się dzielić:)

      Usuń
  3. Jakie one wszystkie piękne! Lalkę Kokeshi też kiedyś robiłam, ale mi taka śliczna nie wyszła. Misiak z butelką jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoja Kokeshi na pewno była ładna, jak wszystkie twoje misiaki i inne szydełkowe cudeńka :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i szybko wróci Ci chęć na szydełkowanie :)
    Gdybyś chciała pogadać - wiesz, gdzie mnie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę Cię zanudzać moimi problemami pewnie dość masz swoich po co Ci jeszcze moje:) Mimo wszystko dziękuję Ci bardzo. Powoli wszystko zaczyna się stabilizować ale to wszystko musi jeszcze trochę potrwać. : )

      Usuń
    2. Cieszę się, że jest już lepiej :)

      Usuń
  5. Robisz śliczne misie i nie tylko , z przyjemnością tu będę zadglądać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się twoje prace a króliczka Balbina mnie zainspirowała i pewnie stworzę jej własną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super zbiorowisko, piękne dzieła !

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że Cię znalazłam:)Ja też uwielbiam szydełciaki:)Twoje są super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne cuda na szydełku tworzysz, GRATULUJĘ i podziwiam !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.