sobota, 26 marca 2016

Dwa małe baranki życzą Wesołych Świąt

Witam w ten przedświąteczny czas.

Pewnie większość z Was krząta się teraz po kuchni przygotowując wielkanocne potrawy. Ja mam ten komfort, że nie muszę:) Święta spędzam u rodzinki.

Jak to przed świętami u wielu z Was na blogach królują wiosenno-wielkanocne wpisy. Wszędzie pełno jajeczek, wianków, zajączków i innych słodkich dekoracji zrobionych własnoręcznie. To u mnie też tego nie braknie i tak oto spod mojej ręki na podstawie wzoru  autorstwa Esperanza y Ana Celia Rosas (nie wiem jak to porwanie odmienić więc zostawiam w oryginale), powstały te dwa przesłodkie jak dla mnie, młode baranki :). Wzór można znaleźć na ich kanale na YouTube. W moim wykonaniu prezentują się tak:


A na koniec Życzę Wam:

Wspaniałych, cudownych i radosnych Świąt Wielkiejnocy.
Niech te święta przyniosą Wam pogodę ducha, wiele szczęścia i radości,
Niech przy wielkanocnym stole będzie rodziny i przyjaciół wiele.
Niech Wam wszystko smakuje i niech się wszystko łącznie z Wami raduje.

8 komentarzy:

  1. Śliczne baranki :-) Jakie słodkie...
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że wróciłaś! Owieczki przepiękne. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranki śliczne , zdrowych i spokojnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i Radosnych Świąt!

    Baranki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne baranki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu jakie słodziaki. Podziwiam Twoje prace, bo ja choć niby szydełkuję, to maskotki niestety nie potrafię zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje baranki są niesamowite, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne to wszystko.Podziwiam Panią.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.