sobota, 11 czerwca 2016

Krowa zwana MUU :)

Witam

Dziś prezentuję Wam w wersji szydełkowej krowę rasy HF czyli holsztyńsko-fryzyjską odmianę czarno-białą  bo bywają też czerwono – białe. Ja akurat wybrałam tą pierwszą  odmianę bo jak dla mnie jest bardziej urodziwa i akurat taką włóczkę w domu miałam :) Tak na marginesie dla ciekawskich. Jest to najpopularniejsza rasa bydła mlecznego w Polsce. Stanowi ona 95% pogłowia bydła w kraju. 

Krówkę zrobiłam dla wyjątkowej osóbki, czyli po raz kolejny dla małej Hani.
MUU bo tak je nazywa Hanusia jest mojego autorstwa. Jedynie pysk trochę zgapiłam ze zdjęcia znalezionego na  blogu michi-harder-art. Powstała ona z włóczki Kotek. Robiłam ją szydełkiem 3mm. Jak na zabawkę to duża z niej krówka. Siedząca ma 35 cm a w całości 50 cm. 

Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wybrać więc dziś wyjątkowo będzie to obfitujący w zdjęcia post. Po za tym jak już wspominałam jest to dość spora zabawka i trudno było jej zrobić jedno czy dwa zdjęcia by ją pokazać w całej okazałości.
Oto MUU na sesji zdjęciowej w plenerze:
















A tu mój znudzony sesją pies :)



Dziękuję za uwagę :)

Miłego weekendu życzę.

Pozdrawiam mucząco :)




18 komentarzy:

  1. Fantastyczna krówka! Przyznam, że dłuższą chwilę wpatrywałam się w jej pyszczek bo z takim rozwiązaniem jeszcze się do tej pory nie spotkałam. Zachwyciły mnie też jej uszka i czarne łatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Powiem Ci szczerze, że ja też długo się wpatrywałam w zdjęcie, które mnie zainspirowało zanim wpadłam na pomysł jak to zrobić. Nie wiem jak w oryginale ale u mnie pysk składa się z dwóch elementów. Zrobionego w normalny sposób pyska i wrobionej i jednocześnie naszytej na wierzch "klepsydry".

      Usuń
  2. Cudna krowa, idealnie wykonana w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo... normalnie słów mi brak. Ale świetna krówka, cudna jest! I taka wesolutka :) Aniu, masz niesamowite zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krówka wyszla genialna, sama bym takiej nie umiała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodka ta mućka :))) Po prostu wspaniała, uśmiech sam się układa na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś FANTASTYCZNĄ krówkę! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam !
    Ależ ta krówka jest cudna!
    Tak mi sie podoba ze tez chce taka zrobić!
    Ale nie wiem czy będę sama umieć przydała by mi sie jakaś pomoc! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szydełko w dłoń i próbuj, a może Ci ktoś pomoże:)

      Usuń
  8. superaśna !!! podziwiam wytrwałości i gratuluję dzieła !!! Pewnie Hania zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna krowa. Zdjęcia w plenerze pierwsza klasa - no ale w końcu, gdzie indziej można je byłoby zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita ta krówka i te wymiona :D Jest prześliczna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna krowa :-) Jest po prostu cudna...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czadowa!!!!! Świetna krowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie wymiękłam! rewelacyjna! Zazdroszczę talentu :) Zostaję u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna krowa. Wpadłam tu przypadkiem pokazujac mojej małej muu. Chyba zagoszcze na dłużej pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.