środa, 20 września 2017

Weselny klimat czyli kolejny prezent ślubny

Witam serdecznie
 
Całkiem niedawno trafiło się w naszej rodzinie kolejne wesele, co zmobilizowało mnie do powrotu do robótkowania. Tym razem Para Młoda dostała krówki (wzór własny) w koszyku. Efekt mojej miesięcznej pracy prezentuje się tak:



W końcu też wykorzystałam prezent gwiazdkowy a mianowicie duperele do dekupażu :) i zrobiłam swoją pierwszą szkatułkę - na kasę dla Młodych. Nie jest najwyższych lotów ale mnie się podoba i świeżo upieczonemu małżeństwu też się spodobała. Widać ją na zdjęciu z krówkami ale jakby ktoś chciał  się jej przyjrzeć z bliska to prezentuje się tak z zewnątrz:


 a tak od środka:

To by było na tyle.
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Krówki są zachwycające:) Szkatułka też niczego sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystko, ale przede wszystkim krówki :) Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna krówkowa para, pięknie zapakowana - bardzo fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te krówki w koszyku - to naprawdę niepowtarzalny prezent a szkatułeczka pięknie wyszła, świetnie wygląda z tymi koronkami. Bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krówki sa mega!!! Podziwiam Twoje zdolne łapki:) a skrzyneczki gratuluje jako pierwszej i przyznaje ze jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prezenty sercem robione! I krówki i szkatułka wyszły fajnie:) Będą cieszyły oko i przypominały o tym ważnym wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne te krówki! :) Chyba powinnaś wydac książę z takimi wypasionymi wzorami!
    Szkatułka również śliczna!
    Prezent wspaniały, niepowtarzalny! Nie dziwne, że się spodobał
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie witam :) Prezent dla nowożeńców bardzo, bardzo ładny. Krówki są doskonałe, śliczna kolorystyka. Tyle pięknych detali! Bardzo to doceniam, bo już sama wiem, że zrobienie zabawek to nie bułka z masłem! Szkatułka jest tak śliczna, że pieniążkom w niej będzie bardzo wygodnie. Niech się darzy !
    Bardzo serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.