czwartek, 26 września 2013

Moja pierwsza autorska zabawka

Inspiracją do stworzenia mojej zabawki była Ballerina - mouse autorstwa Lilleliis. Niestety moja nie jest tak piękna ale i tak jestem dumna z niej (bo jest wymyślona przeze mnie). Choć z założenia miał być to królik baletnica, to tak naprawdę nie wiem czy to "coś" przypomina królika :). Może z czasem uda mi się zrobić coś ładniejszego.Według maksymy: "Ćwiczenie czyni mistrza". Zobaczymy czy to prawda.


Zabawka prezentuje się tak bez ubranka:


a tak w ubranku:


6 komentarzy:

  1. Pewnie, że przypomina królika :) Jest fantastyczny! No i do tego to Twój autorski pomysł...
    Jest konkurs organizowany przez zagraniczną stronkę na stworzenie zwierzaka w stroju roboczym (policjanta, pielęgniarki itepe). Napiszę o tym jutro na blogu i dam linka, ale myślę, że powinnaś wziąć w nim udział. Fajne nagrody są do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pocieszyłaś mnie :) a co do konkursu to bardzo fajny pomysł, ale nie mam zabardzo czasu (robię prezent dla słodkich bliźniaków kuzyna) i jest jeszcze jeden problem nie mówię zbyt dobrze po angielsku a tak naprawdę prawie wcale.

      Usuń
    2. Konkurs trwa do któregośtam listopada, może jeszcze się namyślisz :)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.