czwartek, 8 maja 2014

Misiowy zawrót głowy cz. 2 i ostatnia


Jestem sobie mały miś, gruby miś,
znam się z dziećmi nie od dziś.
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś,
znam się z dziećmi nie od dziś

Mieczysław Czechowicz 
Miś Uszatek

Przypomniało mi się, że mam jeszcze do pokazania misie.   : ) 

Post ten jest kontynuacją części pierwszej o tym samym tytule, dla tych co go jeszcze nie widzieli bądź chcą go sobie przypomnieć to proszę kliknąć  tutaj
Czwarty, piąty i szósty miś zostały  zrobione  na podstawie wzoru pochodzącego z amigurumi.com.ua a to ich łączona  fota coby post się nie zrobił  za bardzo zdjęciowy :


Siódmy miś miał już swoje pięć minut na zdjęciu grupowym ale chciałam wam nieco bardziej przybliżyć jego postać.  Autorem schematu jest Rachel H. oryginalny miś nie posiada czapeczki ja pozwoliłam sobie ją dorobić bo skoro to dzidziuś to dzidziuś musi mieć czapeczkę :)  a to on:


Ósmy miś to WIELKI MIŚ  to ten który przypominał niektórym komentującym Misia Uszatka stąd też refren z  czołówki tejże bajki na początku posta:)

Na koniec najświeższy miś Dziweiąty, zrobiony na podstawie schematu MrsDevila tego samego co stworzył(a)  schemat diabła :)  znajdziecie go na tym blogu  miłego szukania :)

i to jak na razie wszystkie misie które zrobiłam do tej pory. 

Dziękuję za uwagę i czas poświęcony przeglądaniu tego posta jak i bloga.
Serdecznie witam nowych obserwatorów 
i gorąco pozdrawiam wszystkich.

15 komentarzy:

  1. Ale fajna misiakowa kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te misie a każdy inny co jest dużą zaletą ja lubię taką różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tu zaglądać bo wiem że znajdę coś pięknego i za każdym razem się zakochuje:-) misie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) aż się zaczerwieniłam ;)

      Usuń
  4. Wszystkie misiaki urocze :) A szczególnie dzidziuś przypadł mi do serca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudaśne misiaki ^^ Dzidziuś najlepszy !!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne misie , sama nie wiem który najbardziej mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne!! Świetne! Bobas jest moim numerem jeden. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Misia Uszatka! :D
    Twoje misie zresztą też :) Niedługo będziesz mieć misiową dolinkę, jak w reklamie ;) A moim ulubieńcem jest ostatni, Jedenasty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Co do misiowej dolinki to raczej mi to nie grozi bo wszystkie misie rozdałam w domu mam tylko Felka i jeszcze jedenastego :)

      Usuń
    2. No to wiesz, co musisz robić, c'nie? Szydełkować więcej misiów dla siebie ;)

      Usuń
    3. żeby mieć potem co rozdawać :D

      Usuń
  9. Te szydełkowe stworki po prostu cudne::) na różnych blogach je oglądam i nie mogę wyjść z podziwu jakie cuda powstają spod szydełka:) pozdrawiam i zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Misie są wspaniałe !!!
    Każdy jedyny w swoim rodzaju.
    Najbardziej spodobał się jedenasty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.