wtorek, 31 października 2017

Kotek robi "miauu"

Witam serdecznie
Miauczy kotek: miau!
- Coś ty, kotku, miał?
- Miałem ja miseczkę mleczka,
Teraz pusta jest miseczka,
A jeszcze bym chciał.
...
Julian Tuwim "Kotek"

Dziś przedstawiam Wam kotka (wzór własny), bezimiennego kotka - wybór imienia jak zawsze pozostawiam małemu właścicielowi a raczej właścicielce a jest nią oczywiście już 3- letnia Hania (najlepsza testerka moich tworów i najszczerszy krytyk). Ostatnio trochę mi nie idzie pisanie, więc żeby nie pisać bez sensu  i dla samej idei pisania, kończę paplaninę i wrzucam fotki kotka.

TA DAM


To by było na tyle.
Pozdrawiam serdecznie.

19 komentarzy:

  1. Słodki kociak! Mam obsesję na punkcie kotów z różowymi noskami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpłynęłam się na jego widok!!! Jest fantastyczny�� Pozdrawiam serdecznie��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Aż by się chciało go przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładny kociak. Ślicznie zrobiony, super mimika mordki, świetnie sterczące wąsy. Kolorystycznie jest bardzo łagodny, przytulny. Prawdziwa przytulanka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak!!! Mysle ze niejednemu maluchowi by sie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ słodziak! Prześlicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koteczek a te łapki różowe dodają jeszcze większego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kotek! Jest po prostu śliczny:) Już zapisałam Twojego bloga do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :)i słodki jak Rafaello - wyraża więcej niż 1000 słów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem po prostu zachwycona. Jak zobaczyłam tą mordkę, to od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy :))
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem naprawdę pod wrażeniem, tym bardziej że to własny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz tutaj ślad po sobie w postaci komentarza.
Za co z góry DZIĘKUJĘ.